İki mühendis kardeş, ünlü tabirlerden biri olan “KISS” (keep it simple, stupid – basit olsun ve bir salak dahi anlayabilsin) deneyimini en iyi anlayanlardan. Sadelik ve basit (YALIN) olabilme sayesinde bugün en çok tercih edilen ürünlerin üretim ve pazarlamasını yapmaktadırlar. Büyük hayaller kurmadan yola çıkan bu başarılı girişimciler, basitliğin çekiciliğinden yararlanarak bugün en çok ürün talep edilen Türk firması konumundadırlar. Yalın düşünce yaklaşımının yanında tüketici odaklı olarak “insanlara sadece istedikleri şeyleri sun ne azı ne fazlası” ilkesi ile başarılı çalışmalarına devam ediyorlar. Müşteri ne ister ve biz bu talebi nasıl optimum seviyede üretiriz?” soruna odaklanmak başarı merdivenlerini çok hızlı tırmanmak için şart olduğuna inanan Teoman Mutlu, zor olanı seçti ve markalara odaklandı. Şu anda TSM BRANDS kalitede, sevkiyatta ve ödemelerde güvenilir bir marka oldu. “Sorun ne kadar büyük olursa olsun zaman içinde odağını kaybetmeden çözüm için çalışmak, yoğunlaşmak, vazgeçmemek” çalışma ilkesine inanmıştır.